Thursday, February 17, 2011

pasrah akan segalanya...

assalamualaikum...


        Ya Allah..diri ini diuji lagi..aku redha..aku memohon kekuatan dariMu..ku tahu Engkau tidak akan menguji hambaMu jika hambaMu tidak mampu menanggungnya..
        aku tidur hampir sepanjang hari..ujian buatku..mataku tidak dapat dibuka..hanya aku dapat mendengar suara-suara sahabatku..guru-guruku..
aku sekuat hati melawan dari dalam diriku..
hanya Allah sahaja yang tahu betapa kuatnya aku melawan...
tapi..........
aku tewas!
aku bangkit semula di lewat senja...
guruku memutuskan supaya aku dibawa ke hospital...diriku tak berdaya..hanya dibantu oleh sahabat-sahabat yang setia disisiku..
setelah itu,aku nekad membiarkan keluargaku datang mengambilku..
jika aku masih disana,tiada siapa yang boleh bantu penyakitku ini..
jika aku masih disana,aku semakin menyusahkan orang disekelilingku..
biarlah..aku menyusahkan keluargaku sendiri..tak mengapa..
terima kasih atas bantuan dan segala-galanya buat diriku yang dhoif lagi lemah ini..
buat en badrul,pn azilah,en syakirin&kak sya,cik syikin,pn suhaila,cik yusni dan pn hanitah..
JASAMU DIKENANG...
kepada sahabat-sahabatku..terima kasih tak terhingga buat kalian..setia disisiku..
ck ah,yusra,jamilah,hanis,afaf,akma,dayah,bibah,abyan...
sahabat yang sentiasa memberi kata-kata semangat buat diri ini...
hafsah,ratia,juliana,safiah dan lain2...
buat sahabat yg selalu mendengar luahan hatiku dan selalu memberi nasihat buatku..
pesanan&kata-katamu akan selaluku ingat...
syukran jazilan...
dan buat yg selalu mendengar rintihan hati ini..hanya Engkau yang memahami diri ini..
Ya Rabbi..Ya Rahman Ya Rahim...


1 comment: