Wednesday, August 24, 2011

La Tahzan!

Assalamualaikum...(24 Ramadhan 1432h)

Syukur kepada Allah s.w.t kerana masih menyayangiku! Allahuakbar! Allag bagi ujian tandanya Dia kaseh terhadap hamba-hambaNya..Selawat untuk junjungan yg mulia Nabi Muhammad s.a.w,keluarga serta sahabat baginda..

Maaf jika penulisan kali ini (sebelum ini pun) tak tersusun...tidak pandai untuk menulis..blog ini sekadar diari luahan hatiku..bila hatiku ingin berbicara disinilah tempat yg dituju...

Di penghujung Ramadhan ini,hati sedikit terusik dgn ujian hati dan jiwa..mungkin sekadar ujian persinggahan yg Allah bagi untuk menunjukkan kaseh sayangnya yang tak terhingga..Kaseh sayang Allah tak terkira luasnya untuk hambaNya..cuma kita shja yg tidak menyedari akan itu!


La Tahzan! Innallaha ma'na... Jangan bersedih..Allah bersama-sama kita...itu selalu yg hamba pesan kpd org yg bersedih.. Bila ujian itu datang kpdku,rasa tidak kuat utk mengharunginya.. Ya Allah,kuatkan dan tabahkan hatiku!



tiada ape lagi yg inginku coretkan kali ini..
dikesempatan ini ku ingin mengucapkan Salam Eid Fitri 1432h untuk semua kaum keluarga,saudara mara,sahabat handai (pasti an-nur,SK SIT 3,MMPM,KMP,UniSZA,facebookers dan blogger) dan muslimin muslimat ... Maaf dipinta untuk sepanjang perkenalan ini... :')
sekian,Wassalam..

p/s :
Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta kerana hakikatnya jodoh itu bukan ditangan manusia..
Atas kaseh sayang Tuhan kau dan dia bertemu dan atas limpahan kasehNya jua kau dan dia dipisahkan bersama hikmah yg tersembunyi.. Pernahkah kau terfikir kebesaranNya itu?
~WAN ANIS~

No comments:

Post a Comment